måndag tjugofjärde augusti

Vi har sparkat igång. Det känns faktiskt som att sommarlovet inte ens existerat. Vi är tillbaka, och nästan ingenting har förändrats på Hjampis. Bara vi, och det enda som hänt oss är väl bara att nån är lite brunare, nån har klippt sig och nån kanske kammat sitt hår för en gångs skull (och ja, en i gänget hade ju faktiskt duschat). Och vi är treor nu, det är ju mäktigt. Kanske.

Måste springa idag. Men jag är så trött. Och ännu tröttare kommer jag vara 22.15 då vi kliver av isen. Isträningen kommer inte gå bra idag känner jag. Här är vi positiva.

Men först ska jag kolla oc och äta frukt. Yes.

Jag har insett en katastrofal sak! Jag har blivit LAT.
Satt och läste gamla inlägg, från oktober förra året. Då klagade jag på att jag inte hade tränat på tre dagar och att jag inte hade vilat så länge på 15 veckor! 15 Veckor! Nu vilar jag typ hela tiden. VILKEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGEST. Skärpning nu alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0