fredag tjugoåttonde augusti

Jag är sjukt jäkla trött. Jag är så o-pepp inför denna koreografikurs så att jag tror att jag kommer spy på Katarina de Bourg, eller vad i hela friden tanten nu heter. Att jag efter klockan arton även måste till gymmet. Eller måste och måste, men tvångstankar, you know. Ont i magen har jag också, måste varit alla nötter jag satt och åt när Tiddis satt och tryckte chips.

Vad är nu detta, om inte det gamla hederliga höst-deppet? Jag gillar inte hösten riktigt, det enda som brukar vara kul med hösten är en ostörd konståkningstermin. Men nu när jag åker som en femåring känns det inte heller så värt. Fy för livet. Jag vill ha roligt.

Nu ska jag cykla till ishallen. Skriver kanske sen om jag överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0