fredag sjunde augusti

Mina fötter gör ont!
Har nyss kommit hem från ännu en dag i bastun. Bara imorgon kvar nu - så skönt! Och måndag, men jag får ju vila en dag emellan iallafall. Höhö.

Sprang imorse, det var varmare än varmast. Jag var svettigare än svettigast (nästan) och inte särskilt motiverad. Men det var bara att springa. lätta steg, lätta steg, du orkar petra, du orkar, bara en uppförbacke kvar, sen är du hemma, sen är det över, sen slipper du solen och värmen, lätta steg, lätta steg...

Jag och monstret har beställt Thai, jag är hungrig tror jag, eller sugen. Iallafall, mat är gott.
Ikväll hoppas vi på lite roligheter, fast dessa ska avslutas innan solen går upp igen (för visst går den ner nuförtiden?) - jag jobbar ju som imorgon också.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0