förvirring, mystiska andar och kliande ben (?)

Hemkommen nyss. Kvällen har helt klart lyft oss till en ny nivå.
Vi vet nu varför det kliar (och framförallt VAR) på en av våra vänner.
Vi vet också att ingen av oss egentligen borde ströva fritt ute på gatorna, både för vårat eget och andras bästa. Vi behöver hjälp, hela bunten, sorgligt nog. Dock skyller jag på övertrötthet. Livslång övertrötthet.
Vi sökte hjälp i det övernaturliga. Det resulterade dock bara i att Elin inte kommer sova inatt.

Det är time for bed, men denna är övertäckt av diverse kläder, lakan och annat skit. Det är jobbigt. Jag ska nu ta och kasta ner allting på mitt inte alltför rena golv och sova. Med min iPod. Sömnpillret nummer ett.

Imorgon förmiddag är det fika, klockan 11.00 - till oss som är så duktiga på att passa tider.
Sen skola. Vi entrar vårat sista gemensamma skolår tillsammans, samlad trupp. Det känns sorgligt måste jag säga, att vi bara har ett år kvar. Fast jag tror att detta kan bli ett år utöver det vanliga.

Dax att säga heejdå, dax att säga heejdå.
teeny-weeny, right?

and just for the record; jag fyller år om sexton dagar

Kommentarer
Postat av: anteeeeuuun

petra, varför sover jag inte?

2009-08-24 @ 02:03:10
Postat av: hulda

för att det kliar!

2009-08-24 @ 02:10:27
Postat av: YLVA:D

eller teletubbies? ;o

2009-08-24 @ 11:02:02
Postat av: ser en a(pa)

oh petrus fyller år, det måste självklart firas! ;B

2009-08-27 @ 15:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0