dance 'til you drop, like a lady

Men här ska det inte dansas på åtminstone, få se nu... 15 dagar.
Innan dess - inte en fot på ett dansgolv. Inte en blick på dansskorna. 
 
Jag har även infört en strikt inte-hoppa-toeloop-policy i rädsla för att någon eller väldigt många av mina kroppsdelar snart kommer ta stor skada. Ingela förstår dock inte denna rädsla och skiter fullständigt i min nyförklarade lagstiftning. Hon måste vilja att jag ska bli invalid, det måste vara det

Efter Lombia cyklade jag motvilligt upp mot stan. Det gick bra och var inte så förfärligt jobbigt tills jag cyklade in i en vägg av människor - jägarmilsdeltagarna stod och värmde upp. Bra där. Kan säga att det inte var lätt att ta sig igenom denna folkmassa av dansande tanter och små hockeylag. 

Nu ska jag helt seriöst borsta tänderna och gå och lägga mig och läsa/kolla oc.
Tjao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0