autumn season

Det känns att det börjar bli höst. Det lukar höst, det luktar kallt och blött. Är det bara jag som tycker att det är skönt? Tänk, snart är det skidåkning. IMORGON är det Lombia. Jag känner lyckan komma krypandes. Det är bara 6.9 grader ute, och alldeles blött i luften. Hade det varit lite kallare hade det varit frost, åh.

Samtidigt känner jag att den totala förvirringen börjar komma tillbaka. Den tog semester där ett tag, men nu är den fit for fight. Taggad för en ny termin av kaos. Haha, så typiskt. Jag kommer vara ett enda stort hysteriskt anfall redan innan vi börjat skolan, det är ju fint. Inte.

Imorgon som sagt, IS! Det är obeskrivligt. Jag är SÅ glad. Helt sjukt. Och nu är det dax att sova, imorgon kommer bli en låång dag. Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0