you got to move with the flow

Började kolla på Disneydags (nej jag har inget liv) men insåg snabbt att det inte ger mig samma tillfredställelse längre, funderar på om det har med åldern att göra, eller om disneydags helt enkelt har blivit kasst. Jag tror (hoppas?) stenhårt på det senare alternativet.

Jag ska på gymmet, och jag ska få en sån sjuhelvettes träningsvärk så att jag måste krypa fram imorgon, problemet är väl bara hur jag ska åstadkomma träningsvärken, jag får ju bara köra rehab, armar och cykel. Men jag ska cykla mig död, så får planen bli. Jag längtar ihjäl mig efter att få springa, det är typ det bästa som finns att göra sommartid.

hasta la vista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0