valborg

Det blev inte gränsen, fast jag vet inte om jag ångrar mig att jag inte åkte, men jag åker imorgonbitti istället.
Ikväll ska vi grilla och mysa på, fira Nettan såklart. Det blir kul, som alltid med dessa människor. Jag har dammat av min gamla kamera också, ska ta med den och ge den ett försök.

Idag har jag först varit på gymmet, cyklade som en galning och var helt död efter det, sen rehab, den eviga rehab-träningen. Jag duschade och skulle klä på mig då jag insåg att jag glömt vanliga kläder, jag fick gå på stan i träningskläder, fräscht och snyggt om inte annat. Tiddis bjöd på lunch, vi satt och filosoferade länge innan Tiddis lämnade mig och Carro ensamma. Vi två uträttade lite ärenden och sen övergav jag Carro, cyklade hem och nu ska jag duscha. Tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0