tre sekunder senare

Typ tre sekunder iallafall.
Jag är ashungrig och jag har astråkigt.
Jag vill inte gå och äta ensam och just nu befinner jag mig just ensam i det lilla datarummet mitt emot sal trehundra-nånting. Bredvid där vi brukar ha matte (det där var till MSP2 så att de vet where to find me, eller till Tiddis eller Carro vilka nog är de två som mest troligt hade gett sig ut Petris-jakt). Rummet där Carro bet Stina (he-he där var det sagt, jag tror att de bråkade om en på bloggen icke nämnbar person, men sorry tjejer - personen är gone nu, det bra så att ni kan sluta bitas och slåss).

Jag hör MSP1 i rummet bredvid, högljudd klass det där. Jag kände mig mycket mindre i ettan än vad jag gör nu. Men jag menar, våra ettor är inte små. Då var jag också stor förra året alltså - coooooooolt. Om en halvtimme tror jag att vi börjar, just här i klassrummet bredvid. Eller okej, jag TROR att vi ska vara i klassrummet bredvid.
Jag ska sluta skriva nu och gå ner till skåpen och ringa Tiddis.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0