torsdag nionde april

Nu är det iallafall torsdag på riktigt, i min bemärkelse.
Jag är uppe som planerat, fick sova typ fem timmar ändå, det är najs.
Nu ska jag på gymmet, sen på stan en sväng och förbi skolan och hämta vattenanalyshäftet. Vad är ett lov utan vattenanalysen?
Sen Gränsen, men jag vill fortfarande åka upp tidigt, Men mamma har nog inte ändrat sig, hon är inte sån min mama. Ikväll blir det säkert en till lång kväll. Men jag klagar inte, är det lov så är det lov, då ska man inte sova. Då ska man bara glassa. Jag ska nog ta med datorn upp också, om Stenmark är dum måste jag ju gå hem och skriva det i min blogg, right?

So Long


PÅSKLOV 2008 , Najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0