torsdag andra april

jag blev väckt mitt i natten inatt igen, boysen saknar mig.

Jag vet fortfarande inte om jag vill åka till Gränsen eller inte. Stanna hemma eller inte. Vilda vill att jag ska åka upp. Hon i sin tur hade hört ryktesvägen att jag skulle upp. Av vem? Är det nån som vet mer än jag om mig? Hör av dig isåfall.

Jag har cyklat en mil på gymmet idag igen, det är inte så långt. Jag måste cykla längre. Två mil.
 
Det har varit stressigt idag, först gymmet, sen skolan, sen direkt till Safari och sen tillbaka till skolan för den såkallade Aerobicen (det var friskis och svettis och jag trodde att jag skulle dö av skratt), vi blev lurade. He-he

Jag och Elin har kommit på vad vi ska göra efter gymnasiet; Åka till usa och jobba som skidlärare! Fast först måste man gå en utbildning i Österrike. Men en alperna i sju dagar är ju inte helt fel det heller. Det där är nånting vi verkligen ska genomföra. Vi måste. Jag känner att jag måste ut i världen, borta från Kiruna, bort från Sverige. Bort! Men nu ska jag kila.

Imorgon; fredag.
Imorgon; Jag vill dansa.
Imorgon; Någon som är med på en fredagsfika?
Imorgon; Gränsen eller inte?

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0