tisdag tjugoåttonde april

idag skulle jag bevisa för sanna som stod i kassan på Safari att jag blivit duktig och inte överkonsumerade fika längre:

Jag: Men jag har faktiskt bara varit här en enda gång den här veckan! (Stolt över mig själv) ... Fan, det är bara tisdag! (Ajdå)



Det är helt otroligt, vi är klar med vattenanalysen! Jag är så himla lättad, glad och helt slut faktiskt. Den här uppgiften gjorde mig helt sinnessjuk (mer sinnessjuk än vanligt för de som vill), jag har seriöst varit helt borta de senaste dagarna och nu är jag så stressad att jag inte kan sitta still eller prata i normal samtalstakt. Och imorgon har vi kemiprov, jag kommer snart gå in i väggen. Smällen kommer höras och kännas.

Andas in, andas ut.

Nä, ikväll ska jag till Elin och plugga kemi. Vi har inget liv längre, det bara försvann helt plötsligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0