stress

Stress heter likadant på engelska och svenska
(Ja, snillen spekulerar, eller okej - snillet petra)

Är nyss hemkommen från gettot. Har varit hos Elin och råpluggat kemi och uträttat lite andra ärenden så att säga. Sen åkte vi hem, och när vi skulle köra hem Carro höll mamma på att 1: köra in i en refug 2: köra fel in till Carro med förklaringen att hon ville se på sin gamla arbetskompis hus.

Jaja, jag är less på min familj och skolan håller på att döda mig, mina kompisar försöker säga att v-syndromet botas med nåt innehållande några fler OH-grupper än gränsen, men jag vet inte om jag tror dem.
Nu är det slut. Tut

Kommentarer
Postat av: duvetvem

du kan inte veta före du har prövat, blink blink ;)

2009-04-28 @ 23:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0