söndag tolfte april

Jag har blivit sockerberoende på riktigt. Och det är inte trevligt. Ysch. Imorgon ska jag sluta äta godis, punkt slut!

Jag åkte upp i backen idag för att sitta på topp i en timme och sen ta apelsinklyftan ner i dimman - det var ingen rolig dimma. Inte som den Carl upptäckte igår. Sen var jag på gymmet och sen gick jag i slasket till K-jokk.

Planerna för kvällen är få, men det är ju söndag, jag borde väl egentligen sitta och be i något hörn. Det hade nog min mormor föredragit iallafall. Mamma och jag har inte riktigt tagit efter hennes sätt att leva.
Nu går mamma, och pappa är i servicehuset, tre sekunders magisk ensamhet följer. Greit, som vi säger i mitt hemland.


Kommentarer
Postat av: R

Aaahhh.. man blir ju så arg när man ser att du t.o.m. bloggar från den heligaste platsen i världen. Take a break! Ha lov. Känn lugnet och stek på! (Och svär inte i kyrkan, dvs. köp inget på lappis)

2009-04-12 @ 19:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0