söndag nittonde april

Jag har legat i sängen till 12 idag! Det är verkligen inte jag. Allting bara förändras - jag tycker inte om det.
Imorse när jag gick upp och såg solen skina, termometern i solen på 9+ och kände mig allmänt utvilad tänkte jag direkt på att en joggingtur hade gjort susen. Det var då innan jag föll ner på jorden och kom på att jag typ inte kommer få springa på några månader. Jag satte mig och åt mackor istället.

(tre timmar senare)
Oj, jag glömde att jag höll på att skriva. Jag och mamma har varit och hämtat Maud på tågstationen samt lånat lite saker av henne till Tarfala. Ingenting vi har hemma passar på mig, våra pjäxor är för små, ryggsäcken är för stor och dessutom trasig, mina täckbyxor med heldragen dragkedja är för små och vi hade inte ens några teleskopstavar. 

Jag tror att jag kommer dö när vi ska gå upp dit, jag är så jäkla dåligt tränad just nu. Det är hemskt, jag känner mig verkligen som en hemsk människa som bara sitter hemma och äter, äter, äter och äter. HELA TIDEN.

Jaja, nu ska jag fortsätta kolla Pirates


Kommentarer
Postat av: c

Petra var inte orolig jag tror jag kan göra dig sällskap på den otränade sidan när vi ska till Tarfala... haha ;)

2009-04-19 @ 17:12:34
URL: http://carolinasarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0