sluta störa mig!

I det här huset får man verkligen aldrig vara ifred. Är det nån som vill ha ett extra syskon är jag väldigt färdig att flytta alldeles nu.

Jag har sådan otroligt dålig självdiciplin! Det finns alltid så mycket andra roliga saker att göra när det finns nånting man verkligen behöver ta itu med. Vattenanalysen till exempel. Smisk på mig.

Mamma pratade nyss med moster, hon skulle på nån studentträff, fast hon visste inte ens vilka människorna var hon skulle möta, haha. Får iallafall sova hos henne när vi är i stockholm om jag vill. (Känns ju lite riskabelt att sova med Elin, man vet ju aldrig vad som händer ;)).

Igår satt jag och raderade en massa gammal fjortismusik på iTunes, men jag råkade även ta bort Farväl Jupiter med Lasse, I need that song! Jag fick lite spasmer och råkade trycka bort lite mer bra musik också, problemet är väl bara att jag nu inte minns vad det var. Typiskt mig.

Jag faktiskt pluggat lite imorse, skrivit klart nån miljökaraktäristik eller nåt, nu håller jag på med en miljöprofil. Låter det inte lockande så säg? Kemiböckerna ligger även och hånler åt mig på sängbordet, och matteboken fnissar nere i skrivbordslådan. Jag är förföljd av skoljobb! Jag ska nog fly, till typ Tahiti eller nåt.

På tal om att fly tänkte jag kanske åka och hälsa på min moster i sommar i deras lägenhet på Malta, det kändes inte alltför fel när hon la fram förslaget. Åh vad jag längtar till sommaren.

Jag ska nog ta och vara lite kreativ ett tag innan jag fortsätter med pluggandet. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0