ska vi kalla det torsdag?

Nyss hemkommen från en riktig helkväll @ evy's. mys och gos med mysiga och gosiga människor och sen var ju Stenmark där också. Imorgon (idag) tar vi nya tag igen, fast byter ort och halverar antalet människor och lägger till några fler.

Jag har kommit på en sak ang. min rygg som för övrigt inte mådde bra av parallellslalomåkandet i förrgår. Om jag går, och har suttit ett tag innan är min höft/rygg lika stel som på en 95årig tant (ni vet, såna där gamlingar, typ Amanda). Men när jag väl stapplat ett tag kommer jag igång. Kändes riktigt bra faktiskt ändå till jag kom hem och satte mig. Nu ska jag nog för den delen sova. Jag ska upp om 3-4 timmar.

Gränsen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0