sanningens ögonblick

Jag börjar tro att det ni säger är sant, jag har börjat bli som två av våra lärare (nämner inga namn, men ni kan lista ut det på egen hand tror jag). Mitt bloggande börjar gå överstyr, är jag en blogoholic? Men missbrukare av olika saker brukar ju även ignorera sitt problem, och det gör jag nu. Mats (min sjukgymnast) säger även att jag är edorfinist - typ träningsnarkoman. Jag tycker att det låter lite hemskt. Så vi igonrerar det med.

Och så känner jag artt jag behöver någon/något som tar mig ifrån mina föräldrar ikväll, jag är SÅ LESS på dem. SÅ du där ute, vem som helst (bara du befinner dig i gränsen), hör av dig!

Nu hoppas jag på middag, men jag lär få vänta.
BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0