onsdag tjugonionde april

NATTAS BIG-DAY, Grattis!



Hur kan det komma sig att alla vill ha mig i stan just denna helg? Jag måste ju vara oerhört eftertraktad, de kan inte ha roligt utan mig helt enkelt. Eller så inte. Kära vänner, ni sätter mig i en svår sits, särskilt nu när jag erbjöds att agera present till allas våran Natalie, säger inget annat än Guldfatet, Hårdbrödmackan och de två Nötterna.

Åh, mitt val av plats för valborg som var så självklart, så enkelt - Gränsen all over the place. Men nu, jag börjar ju bli lite taggad. Bättre blir det inte av att jag sitter och lyssnar på Eurodancer kan jag säga. Sen Elins lilla förslag om grillning, jag känner redan lukten av grillen,det saftiga köttet, (det där sista var till Tiddis).

Jag ska packa iallafall nu, det har inte skadat någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0