onsdag första april

april-april!
Jag blev brutalt väckt av min telefon klockan ett inatt, pojkarna i åre ville uppmärksamma den nya månaden med ett enastående aprilskämt. Så förstaklassigt kanske det inte var, men jag måste erkänna att jag var tvungen att kolla med en person om den levde innan jag somnade om.

Den här dagen har artat sig som ett enda stort aprilskämt den också, jag har haft ännu en onödig och sövande körkortsteorilektion, jag har varit på gymmet vilket var mycket skönt, jag cyklade en mil´och sen tränade jag resten av kroppen med höjda vikter bara för att försöka få träningsvärk. Men jag tror inte att jag har lyckats, jag fick inte ens träningsvärk av längdskidåkningen. Och den var ju dräpande jobbig. Nu har jag en timme att fördriva innan vi har tarfala-lektion om glaciärer. Motivationen är inte hög.

Jag måste på stan sedan, vad är det för mening med att låta studiebidraget ligga orört på banken?
Adjö


hon lever, även fast det inte ser ut som det, vilken tur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0