onsdag åttonde april

Liten blir stor idag, Mandy fyller 18! Grattis
Ska på tårtkalas sen :)

Dagen blev uthärdligare än jag trodde, antagligen för att den spenderades så lite som möjligt i Carls närvaro. Den spenderades faktiskt mest av allt på Safari där jag och Annis satt LÄNGE. Gott och mysigt var det iallafall, vi hade mycket "catching up to do".

Jag har även inhandlat saker idag, två par leggins (mörkblå, svarta) och ett sånt där typ hårband. Jag vill vara rik. Kan nån säga mig varför jag inte är det? (Safari, jag vet...)

Imorgon har vi ingen skola vad jag vet. Och därför vill ju jag åka till Gränsen tidigt. Men icke då, mamma slutar ett och fräser bara till mig att hon inte tänker stressa fö att komma iväg. Det betyder väl ungefär att vi kommer fram mitt i natten. DÖ! Om nån vill ha med sig i sin bil blir jag inte alltför ledsen, men jag är inte alltför hoppfull att någon skulle vilja det heller.
Tjing


den här bilden var väl kanske inte så vacker ;b men ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0