nighty-nighty

Jag sitter på golvet i förgården till min husvagn och kollar på datorn, väcker minnen frpn sportlovet när jag satt mitt i natten och kollade på något som låg här alldeles i hörnet bredvid mig. Jag kanske får uppleva det igen, one can only hope.

Det är snart dax att dra sig mot överslafen i mitt såkallade "rum", underslafen vill jag (av någon anledning ;b) inte sova på. Fast jag känner att jag inte riktigt är färdig denna påskafton, jag har mer att ge. Fakutm med att jag inte ens gett ens lite. På självaste påskafton. Istället blev det middag med föräldrar och deras vänner, och hade jag varit smartare i eftermiddags hade jag nog också kunnat ge dimman ett nytt försök - jag hade som en revansch att göra på mitt minst sagt misslyckade försök i torsdags - men jag nöjde med tevetittande i sällskap med Carl Arvid och Joel. Sen en kort promenad upp till hotellet där jag kastade avundsjuka blickar på Sara och Emelie innan jag och Joel bestämde oss för att det var dax att kolla om han hade soppa kvar för att ta oss till K-jokk. Som tur var hade han det. Och nu sitter jag här.

Jag hoppas på finväder imorgon också, en underbar skiddag med awesome skidåkning, härliga människor och allmänt stek. Gränsen kallas det visst.
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0