måndag trettonde april

Dimma, snöblandat regn och ingenting att göra. Ändå kan jag inte låta bli att älska det här stället! Hoppas på finare väder imorgon, fin skidåkning (dream on efter regnet) och grillning i backen. Vi väntar som sagt bara på vädret, och vänta lär vi få göra. Jag ska nog gå till Gränsen om ett tag och gymma lite. Så tråkigt och blött och slaskigt att gå bara. Tiddis kanske vill köra mig med skojtern.

Och jag tycker faktiskt inte att det är något fel med att skriva i bloggen när man är här, särskilt inte när himlen inte visar sig från sin bästa sida, sådeså! :)

Var hos Carl igår kväll igen och krossade honom i plump och alfapet. (De andra var inte riktigt med i tävlingen även fast det kanske egentligen var de som vann ;b). Det var blött och slaskigt igår med, och jag var dyngsur om fötterna. Alla älskar vi början på våren...?

Nu ska jag typ.. ja, gå till gränsen. Sen kanske det händer nåt kul, you never know.
So Long

lite extra onödig information;
"Dagens outfit" här i gränsen brukar oftast (alltid) vara skidunderställ och stor t-shirt fram till klockan 18.00 nåt sånt, men här sitter jag i jeans och tröja. Det kopplar liksom inte riktigt, sist jag var klädd såhär en måndagmorgon här uppe var jag nog typ fem år gammal och påväg ner till Mariepigg för att gå på dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0