lördag tjugofemte april

om dödspoesi och fysik b inte är samma sak har de iallafall samma inverkan på humöret. fyfan.

(det här carro betyder att jag behöver din hjälp, om det är du och inte facit som löst uppgifterna hemma hos dig vill säga ;))

det är typ fint väder, jag sitter inne och pluggar, men tröstar mig lite med att det faktiskt regnar i gränsen. det måste bara vara fint väder nästa helg, annars vet jag inte vad jag tar mig till... både dödspoesi och fysik kanske?

Nä, nu måste jag försöka lära mig detta, och efter det har jag en massa kemi, matte och framförallt vattenanalys att göra. men jag har städat rummet iallafall. he!


Kommentarer
Postat av: C

jasså det säger du ;) Men jag och facit gillar att gå hand i hand men tror att jag lyckats fatta lite av de så kan ju försöka hjälpa sen!

2009-04-25 @ 12:50:10
URL: http://carolinasarri.blogg.se/
Postat av: kolla denna för snart är du där ;)

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/article4958891.ab

2009-04-25 @ 13:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0