jag snodde den här av min vän sanne

http://saannejohansson.blogg.se/

Dagens humör: Först arg, sen glad och sen arg igen
Dagens väder: Awesome!
Dagens frisyr:  Hjälmfrillan är det som gäller iår.
Dagens klädsel: Underkläder, Underställ, T-shirt.
Dagens smycken: Baligubbe
Dagens planer: (Var) Skidåkning och allt vad det nu innebar.
Dagens köp:  Pizza 220:- (hjälp)
Dagens materiella vill ha: En rosa liten bärbar dator
Dagens längtan: Onsdag/Torsdag (det beror på)
Dagens fundering: Varför ser det ut som att jag inte äger någonstans att förvara mina kläder när man ser in i mitt rum?
Dagens beroende: Sol
Dagens tråkigaste: Diska
Dagens tidning: Ingen, jag har nog inte läst ett ord idag
Dagens låt: Red Red Wine - UB40
Dagens tv-serie: Teve är överskattat
Dagens naglar: Typ söndriga, fula, halvt nedklippta, väldigt kvinnliga
Dagens hemsida: blogg.se
Dagens mat: pizza, hamburgare (det där lät inte bra, usch ;b)
Dagens borde: Städa mitt rum
Dagens roligaste: Backen
Dagens personer: Jag måste nog tillägna platsen till Ylva och Karin. Men mina stekarvänner får också vara med på ett hörn.


Kommentarer
Postat av: Bomba Lappis

WHAT! Du har väl inte köpt en pizza på du vet vars som inte får nämnas vid namn?

2009-04-06 @ 17:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0