fredag tjugofjärde april

Mitt rum ser ut som fan själv, mäki lyser rött och vattenanalysen kan ta sig, det är fredag och jag har ingenting att göra, mamma och pappa stör mig som aldrig förr när jag mest av allt bara vill sitta ensam i det nyss omnämnda fantastiskt ostädade rummet och göra ingenting. Det är April månad, det är livet just nu.

Jag hatar att komma hem när man varit borta ett tag, borta från det vanliga livet och allt som det innebär, jag vill bara åka bort igen. Just nu, precis som i princip alla andra gånger, är det gränsen som ligger högst upp på önskelistan. Det blir inget Gränsen ihelg, för jag måste plugga. Men nästa helg, då jävlar, då ska det stekas.

Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0