femtioelfte inlägget idag

..men ni får ursäkta, jag har haft tråkigt.

Mitt gymmande var hur skönt som helst, men jag längtar tills jag och skivstången möts igen, då ska jag nog få smaka på riktig träningsvärk. Jag cyklade iallafall 11 km, ökade i vikt i alla övningar förutom de som jag inte får ha någon vikt på och sen stretching efter det. Jag är jätterädd att bli stel nu när man inte håller på lika mycket med allting, men jag ska stretcha i sommar, och springa, och träna och vara allmänt svettig och lycklig hela sommaren. Jag längtar!

Jag är inte trött, nackdelen med att träna sent gör sig påmind. Jag ska nog plugga lite.. eller nej, det ska jag inte göra. Jag har pluggat tillräckligt, det blir nog duschen och sen sängen som gäller ändå. Klockan är elva en lördagkväll, inte lite off jag känner mig ;B

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0