ett regulatorenzym, någon?

Jag har spaden i handen, vilken kass helg jag har haft.
PLUGG
PLUGG
PLUGG
PLUGG
PLUGG
Och ändå känns det som att jag inte fått ett skit gjort.
Äh, vi laddar inför nästa helg. Jag ska njuta till 100% av varenda liten sekund av valborgslovet som jag planerar att starta redan på onsdag eftermiddag. På tal om onsdag känner jag någon som blir arton då, ingen mindre än Nettan. Det har varit mycket artonårsfirande i min vänskapskrets här på sistone, men jag klagar inte.

Nu ska jag brottas med kemiböckerna ett tag till innan maten. Och mamma bakar paj, det är jag värd. Fast imorgon ska jag börja om på nytt, jag ska blir skitnyttig och duktig. Jaohja (det lär nog hålla i högst två dagar, dessa kan ni följa med spänning)


farmor ringde nyss och sa att jag aldrig får pröva droger och att de tänker flytta till Pajala för att vi aldrig kommer och hälsar på i Gällivare. Och jag kan lova dig farmor att jag ALDRIG tänker testa narkotika, och jag kan nog också lova att flytten till pajala kommer ge motsatt effekt på besöksfronten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0