duktigt

Sara P hade varit glad. Jag och Tiddis är klar med folder-utdelningen samt affisch-uppsättningen. Det var ganska blött ch fötterna och halt i mina tygskor, men annars gick det vägen utan större dramatik.

Snart ska jag till backen och hjälpa till vid årets Klubbmästerskap. Jag vill också vara med! Det hade nog blivit en rolig fight mellan mig, Elin och Sanna om alla varit med (ska Sanna vara med?). Det är slalom idag, jag älskar slalom. Storslalom i sin tur kan ta sig någonstans, men slalom - det är lycka.

Jag och William sitter och skickar vibbar till varandra på msn, som vanligt. Det är så vi kommunicerar med varann, iallafall när vi inte åker skoter och jag skriker för full hals och han gör allt för att ha ihjäl mig. Tiddis har en sådan mysig liten snäll bror .... ibland.

Vem som vinner vibb-kriget idag tänker jag lämna åt eran fantasi, jag ska nu plugga lite och sen bege mig till backen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0