det går inte framåt

..snarare bakåt, jag har typ dragit fram sjuhundra gamla antekningsblock och börjat läsa igenom dem, jag har tagit fram tiddis icke-avslutade present och inte kommit ett dugg längre på den, jag har golvet fullt av diverse plastpåsar, kläder, ryggsäckar, skor, väskor, papper, snören, filmer, handdukar och ja.. ni fattar. Och ändå har jag typ städat bort typ 90% av allt som låg på golvet innan.

Jag vill bara ha lov. Det är två och en halv dag kvar, det är fem lektioner kvar, snacka om att jag inte är motiverad för fem öre. Jag ska nog ta och skita i det här jäkla rummet och gå och lägga mig istället, min rygg gör ont och jag känner att jag hade kunnat somna nu med en voltaren. Najs.

Morgondagens planer;
Gymmet, Staden, Kemilektion, Backen (utklassa Carl i parallell), Göra kemi.


Over and out 

Den här låten är skön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0