a different kind of art #2

idag har jag i princip ätit mina tre måltider på en tid av 6 timmar, alla mina tre måltider har även bestått av frukostmat. Först efter skolan åt jag min fil med frukt och en macka (det var som frukost/lunch), sen i backen åt jag en macka och morotsstavar (lunch/middag) och tillsist en portion grahamsgrynsgröt (love it!). Men jag tycker faktiskt att frukost är det godaste som finns, bara inte på morgonen ;)

Elin vann KM, Margit (elins mamma) tyckte att vi skulle åka till gränsen och ge det ett nytt försök (även om elin blev av med sitt konstverk kan vi ju alltid skapa ett till av en av mina ägodelar). Sagt och gjort, vi antog utmaningen och jag tänkte ta upp Elin till påsken. Kanske inte för ett försök #2, men sällskap är alltid trevligt, fast denna gång vill jag inte ha någon käftsmäll. He-he

Nu ska jag plugga lite matte, mmm tiopotenser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0