, tomt

I'm in great pain, min rygg och nacke mår inte alls bra och jag vet inte vad jag ska ta mig till. En liten tröst är att min rygg antagligen mår bättre än Annis, hennes har låst sig. Frågan om hur jag ska kunna sitta ner i flera timmar imorgon kvarstår, kanske tar och frågar SP om jag får ligga på katedern istället? 

Idag när jag klev på isen trodde jag att denna träning skulle bli som alla andra slappa söndagsträningar och tänkte "åh så skön, eftersom jag redan tränat två gånger idag". När jag sedan nådde fram till Ingela kraschade hela planen; Hopptester! Jag förväntade mig inga stordåd, men det gick faktiskt bra - jag hade bara 2 missar på totalt 15 hopp, helt klart godkänt. 

Nu ska jag dricka te och städa rummet (jag vet, jag har inte gjort det ännu heller) sen sängen så får man se om man orkar upp imorgon,

ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0