, tomorrow I'll be gone

nu sitter jag här, såsom jag gjort hela dagen, eagle eye strömmar ut ur högtalarna, mina kläder ligger utpridda över hela rummet och hörnen är fulla med damm - men egentligen , är det så himla noga?

jag vill flytta någonstans, typ till alperna, bo i en liten vindsvåning nånstans och bara leva ett helt år - det hade varit hur himla mysigt som helst! kvalitetstid kan man kalla det, fyfan vad jag längtar till vintern!

nä, nu ska jag agera, åstadkomma nånting iallafall, seeya



Det slog mig nyss att till helgen (nästa alltså) är det tävling, jag annis och sanna tar vårat pick och pack och flyger till Sundsvall. Och inte nog med det; jag ska testa också! (man göra tester för att typ kvalificera in sig till olika tävlingsgrupper). Jag är nervös redan nu, hjälp!

det var väl bara det, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0