LISTA

jag hittade en gammal lista, såna är ju roliga ;)

Ditt namn: Petra

Längd: en och sjuttio..nånting ;b

Spelar du något instrument: nej, eller jag kan typ spela piano.

Vem är snyggast: hemligt ;b.

Vem vet mest om dig: Jag, och om det måste vara nån annan; Tiddis

Vad vill du ha just nu: OC Säsong 2
.
Vilka sjukdomar har du: Räknas ansträngningsastma? 
 
Fobier: getingar!.

Känner du en snygg kille: ja

Har du körkort: nej, unfortunaly

Åsikt om jultomten: läskig ;)

Vill du gifta dig: Jag vet inte, känns inte som min grej ;b

Tycker du att du är attraktiv: Nä

Din hårfärg och frisyr: Blond, tråkig frisyr

Har du glasögon: Japp, fast det är inte så många som sett mig i dem ;)

Hur ser din plånbok ut: Gråsvart typ

Favorittv-program: OC!

När ska du festa nästa gång: Vet inte ;b

Vad köpte du senast: Bussresa till skolan 10:-

Hur mycket pengar har du: Alldeles för lite!

Hur svarar du i telefonen hemma: hej det är petra

Hur svarar du i mobiltelefonen: hallå

Senast kramat: Tiddis

Vem sov du hos senast: Annakaisa tror jag

Stjärntecken: jungfru

Ögonfärg: blågrå

Kroppsform: opropotionerlig (om det nu stavas så)

Kall favoritdricka: mjölk

Varm favoritdricka: teeee

Alkoholhaltig favoritdricka: cider.

Säger ofta: ööööh?

Saknar du någon:  Ja

När fikade du senast: Igår ;b

Hur känner du dig nu: Tom

Kan du laga mat: Klart ;)

Vad pluggar du: MSP forlajf! ;)

Vad tycker du om fötter: fula, särskilt mina egna!

Är du smart: Ja, fast det är ingen som tror på mig när jag säger det ;b

Snarkar du: nä

Är du aktiv i skolan: det går i perioder ;b

Lesbisk: nej!

När och varför grät du senast: Igår, dels för att mitt oc-avsnitt var sorgligt och för att


Kommentarer
Postat av: hanna

jag tattade din lista ;)

2008-09-25 @ 20:21:04
URL: http://hannaaj.blogg.se/
Postat av: Petris

tatta på du! ;)

2008-09-25 @ 20:29:30
URL: http://petraloevberg.blogg.se/
Postat av: bananen

den snor jag! :)

2008-09-27 @ 18:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0