, 9/9

zooom!
What was that? 
That was your life mate.
Oh, that was quick, can I get another?
Sorry mate, that's your lot.
basil fawlty

igår gick jag och la mig helt obeskrivligt tidigt, och ÄNDÅ var jag hur trött som helst imorse. Jag som hade tänkt sticka och träna innan skolan, men icke - får se om jag hinner det sen.


Idag har jag har en riktig mysdag, sovmorgon, märkte hur utvilad jag var - jag orkade tillochmed lyssna på Gunnars genomgång av befolkningstillväxten i sverige på typ 1800-talet (jag vet, intressant). Sen räknade vi lite matte så nu behöver jag inte ha matte nästa måndag eftersom jag är klar med allting. Sen några tomat- och gurkabitar och en macka på lunchen innan jag gick till gymmet, tränade, gick på stan, köpte en klänning, gick hem, åt müsli, hårdmackor och drack te. Nu sitter jag här och försöker få mina oc-avsnitt att laddas ner i racerfart genom att stirra på skärmen - det fungerar inte, jag har nog inga magiska krafter, så synd.

Nä, nu ska jag lägga mig på sängen och lyssna på musik - åh, det är inte så pjåkigt att vara sjutton år heller.

NAJS!


because I'm so cleaver,
but cleaver ain't wise



mina födelsedagspresenter; ena från vilda och andra från annis.
tack för presententerna och för att ni finns !<3

nu sitter jag här med en ny kopp te, en n hårdmacka och en ny skål müsli, jag måste säga att mitt kostintag är rätt ensidigt. mamma och pappa har tydligen läst någonstans att kanel är skadligt för typ njurarna eller levern, så de tycker att jag överkonsumerar lite för myket kanel för mitt eget bästa (med tanke på att jag äter ca. tre skålar fil, müsli, russin och kanel per dag). Jag är less på allt man typ dör i cancer av potatis, att man kommer få aids om man äter ananas mer än en gång i månaden, ja allt sånt där - jag tycker att det är påhitt alltihop, crap.

mamma stör mig, hon stör mig med sin blotta närvaro, vad är det för fel på mig? hoppas de åker bort i helgen mina päron, annars bryter jag ihop. PUSS!

Det är så orättvist, att allting ska hända en och samma person på så kort tid, det händer liksom inte. Det gör mig ledsen, och helt övertygad om att gud inte finns. Men du klarar det E, du klarar allt!

Kommentarer
Postat av: Hedda

Grattis så himla mycket på dig i efterskott:)<3 måste ses snart:D <3

2008-09-09 @ 17:26:33
URL: http://heddaperstrom.blogg.se/
Postat av: agnes

grattis i efterskott, :)

2008-09-09 @ 18:16:38
URL: http://aagnesb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0