, 7/9

imorgon fyller jag år, det är najs! och mitt inofficiella födelsedagsfirande ihelgen har varit superbt! utefredag och glasslördag, det gillar vi (det är alltså najs!).

nu är det morgon, klockan är tjugo över nio och det är strax dax att hoppa på cykeln och ta sig till Lombia, sen har man tyvärr lite biologi (eller om det kan vara naturkunskap, jag kan inte riktigt skilja ämnena åt, haha) att göra. ikväll har jag småttingar först och därefter träning #2,

och här kommer sveriges snyggaste bild på tre snygga msp:are;






jag håller på att städa, det behövdes verkligen.. jag städar alldeles för sällan, men jag tycker inte att det känns så viktigt - det blir ändå kaos igen efter tre sekunder. träningen gick bra, det var bara jag och annis där - eller jag kanske ska revidera det där med "bra", det gick bra förutom att jag floppade varannat hopp, haha. En flopp, för er som inte vet, är när man hoppar och slutar rotera eller aldrig börjar i luften, ja.. jag hade vunnit allt om det hade handlat om floppar - vilket det tyvärr inte gör. men ändå, nu ska jag fortsätta, sen umgås med vilda och sen ner till lombia igen. efter det nångång tänkte jag kanske göra läxor - kanske.



organiserat kaos, allt detta och lite mer därtill låg utspritt på golvet i mintt rum.


jag kan även tillägga att det "endast" är 166 dagar kvar till premiären, jag längtar



åh, min städning går alldeles jättedåligt! jag sitter här istället och äter bullar. så jag kan lika gärna berätta om min, elli och tiddis sumo-kväll igår. först låg vi bara och skrattade hemma hos mig, sen bakade vi pizza, kollade slutet på Solstorm och lagom till filmen (The Notebook) plockade vi fram glass och ananas, MUMS var det, riktigt mysigt! Sen skulle elli cykla till Tuolla och jag och Tiddis började städa, sen vågade inte Tiddis sova ensam hemma så hon följde med hem till mig och sov över, hon är ju van att ha sovkompis, antingen måste den börja på P eller så måste den gå msp, för er som kanske fattar vad jag menar, jag passar iaf in på båda fallen.  ;)


nu kom mamma hem också (riktig inspirationsdödare), hon och Tiddis mamma har varit och plockat bär tror jag, jag sitter och slappar, mitt rum ser fortfarande inte bra ut.

dagens musik; save tonight - eagle eye cherry, fuck forever - babyshambles, pass this on - the knife,

dagens (stiliga) outfits


1; katastrof- och nåntingräddnings-fleece (pappas), leggins (lindex)
2; träningsbyxor (peak), linne (JC), tröja (HM)


varför är jag så oseriös?



sjuttioelfte gången idag jag skriver, jag kan väl samanfatta det hela såhär; jag har lyckats riva ner alla mina vikta kläder på sängen igen, jag har inte städat klart eller pluggat, bara ätit och tränat och förstört för mig själv - de e najs! aja, jag ska nu ta itu med allting, sen sova.

och ni; jag fyller år imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: mando

fredagen kunde knappast bli bättre, bilden högst upp är ett perfekt bevis på det. att vara seriös är helt klart överskattat :)

2008-09-07 @ 18:30:57
URL: http://amndah.blogg.se/
Postat av: Petra

jag håller utan tvekan med! :)

2008-09-07 @ 22:07:18
URL: http://petraloevberg.blogg.se/
Postat av: rova

Min fredag var också najjs.. det jag kommer ihåg vill säga :P

2008-09-07 @ 23:35:29
URL: http://privatpolitik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0