, 5/9

Nya Åka Skidor har kommit, det gör mig glad. Dock är detta det enda som verkar bringa lite glädje idag, surt. Jag är så arg, besviken och allmänt irriterad, jag var så arg att jag började frysa, jag var för arg för att äta och för arg för att inte gå runt och klaga på det mesta. Eftersom Tiddis har haft ungefär samma sinnestämning som jag hela dan har hon väl inte direkt tillfört någonting positivt, men jag kan inte beskriva med ord hur mycket det betyder för mig att ha henne, glad som ledsen, positiv som negativ - alltid.

Jag har ingen strukturerad plan för min helg, men jag skulle ju sluta med planer så det är väl rätt okey. Nu ska jag äta (jag har lugnat ner mig lite) och sen förbereda mig för träning, och sen... ja, jag vet inte. (nu blev jag irriterad igen). tack och godnatt


aldrig utan dig, som sagt :)














haha, nu har jag lugnat ner mig, lät mitt arga gå ut över mamma och startade det trehundrafemtioelfte bråket för veckan som slutade med att jag stormade ut ur lägenheten och cyklade som en besatt ner till lombia. sen tränade jag 80 minuter och sen var det cykling hem, fyfan vad det är jobbigt att cykla från lombia - jag har cyklat hur mycket som helst och det blir aldrig lättare.

ikväll blir det väl inte så pjåkigt som vi trodde, imorgon blir det träning kl. 09.00 och sen ska jag mysa med tiddis och elli (tror jag) på kvällen, tänkte hinna med Vilda en sväng också :) Ja, nu ska jag städa rummet och sen duscha och det. tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0