, 29/9

så länge höll jag mig borta från datumrubriker, men jag har seriöst ingenting annat att skriva - petra är fantasilös idag, igår och imorgon.

idag har jag för första gången på väldigt länge haft jeans på mig i skolan, eller tighta jeans iallafall. Jag trivs inte det, känner mig så bigmama, men jag hade ingenting annat att ta på mig imorse (då jag för övrigt också försov mig). Skolan flöt på utan större missöden (råkade bara visa ett fult finger till nån på expeditionen, detta finger var menat åt tiddis men denne vände sig om i precis samma ögonblick som jag agerade och kvinnan på exp. stirrade rakt på mig - misslyckat, minst sagt). 

ska även berätta att jag idag fått mina äckligt sköna vinterskor - jag hade kunnat bo i dem. Men jag ska spara dem till vintern och snön - åh vad jag längtar!

nu är det snart tyngdlyftning och sen isträning, önska mig och min nacke lycka till (ni kan ju ägna en liten tanke åt min kära vän Välimaa också så kanske hon står på benen). PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0