, 25/9

Inatt har jag drömt om skidor, pudersnö och alldeles underbart väder - jag kände mig alldeles lycklig när jag vaknade. Ååh vad jag saknar vintern, men det är på G nu, bara 1+ imorse när jag stack ut och sprang. Angående springningen var det jobbigt, men det var väl inte särskilt oväntat.



Nu är det kväll, igen - dagarna bara går och jag hinner inte ens tänka efter. Torsdag den 25:e September har till stor del spenderats i skolan, hade en mördarkemilektion sista timmen (till fem över halv fem!) och sen sällskapade jag med Carl, Joel och Natta hem till Carl för lite förlorande i kortspel och ätande av onyttigheter. Halv sex gick jag hem och böt om och sen var det träning på Luossaskolan. Träningen var inte jobbig i sig, jag ramlade ner från en boll och dödade mitt knä bara, annars gick det väl bra.

Och nästa gång ni får ett samtal från någon som tar självmord i telefonen - andas ut, det är bara två av mina vänner som roar sig.

PUSS&GODNATT (om några timmar)

ju förresten Carl; det är bara 147 dagar kvar till PREMIÄREN, och jag har ett mål, jag ska vinna i plump någon gång under säsongen (eller jag kanske nöjer mig med vilket kortspel som helst för den delen)! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0