24/9

jag sov ända till nio idag, inte riktigt min stil men det var ganska skönt. Imorse har mina skrillor skickats till luleå för slipning så kommer inte kunna träna på två dagar, blä. Igår var det ganska skönt på träningen, Ingela hade tappat rösten och skrev ett program till oss, så var det bara att följa det. Jag måste verkligen börja träna kondition igen, men det är ju, som jag redan sagt, så svårt att komma igång. Och jag har inte lyckats särskilt bra med mitt lilla löfte, men so what, jag orkar inte bry mig.

Inatt när jag satt och grinade till mitt kära oc kom jag på att jag aldrig grinar annars, eller jag har som ingenting att grina över, det är iofs bra, men det känns lite för bra för att vara sant om man säger så. Jag tror helt enkelt att jag har slutat känna efter, men känslor - det är ganska överskattat så jag klarar nog mig utan dem.

Nu är det fix som gäller och sen ska vi till skolan tidigare för att göra fysik, bläsh. Och i eftermiddag blir det (tyvärr) tyngdlyftning, och jag funderar på att gå ut och springa, det behövs!


jag kommer alltid finnas där för dig, no matter what




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0