23/9

ännu ett - som jag kallar det - nattsuddarinlägg, dock är tiden inte lika långt framskriden som den var igår natt och jag skulle kunna samafatta läget såhär; mitt knark håller på att gå ur kroppen och jag är påväg in i en depression, jag får inte tag på något nytt.. eller, med andra ord - jag har kollat igenom hela min OC-box och har blivit nekad av mina päron att köpa andra säsongen.

Såg nyss klart sista avsnittet och jag känner mig tom, empty - det är vid såna tillfällen jag inte vet om jag ska skratta eller gråta. Ikväll blev det gråten som tog över eftersom jag redan låg och tjöt i soffan pga att det var så sorgligt. Alltså ursäkta mig men jag älskar oc, ohmygod.

det händer väl inte så mycket mer, och ja, jag tänkte att jag ska svara på mina kommentarer litegrann; Till Emelie och Rova; Ingenting, absolut ingenting, kan vara värre än tio lektioner i veckan med SP, Och ni behöver inte oroa er för fysiken ännu, vi fattar ingenting så det lär ta ett tag.

Och så ska jag bara skriva grattis till Axel, Katti och Sara som har fyllt år. Nu ska jag sova, GODNATT

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hm, på så vis. Men jag måste ändå vidhålla att hon än så länge är bättre än allas vår fisk-Per :P Men vad vet jag, det kanske ändras.

2008-09-24 @ 12:20:28
URL: http://semelier.blogg.se/
Postat av: Petris

alltså ja, jag är bara allmänt jätteless på henne och jag lär mig ingenting av henne.

2008-09-24 @ 15:56:45
URL: http://petraloevberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0