, 21/9

jag lyckades vara hemma en timme innan jag råkade börja starta ett storbråk med mami, men jag orkar seriöst inte vara snäll just nu, it's impossible.

nu ska jag förtälja lite om den gångna helgen...

.. på fredag morgon klockan sex placerade jag mig på tåget mot luleå, utan att ha sovit en blund på hela natten (jag låg uppe och kollade oc). Vi kom till pite efter bussbyte i lule och försökte ringa Monica som skulle hämta oss - inget svar (såklart, min vanliga tur). Bestämde oss för en stadsrunda istället. Efter staden gick vi till ishallen (fick inte tag på Monica) och tränade två pass och sen gick vi till Blå Ängeln för mat. När vi kom dit fanns det bara hämtmat så vi tog med allting till dagiset där Hanna typ kastade köttfärssås över hela rummet och jag försökte öppna våra dricka-flaskor med knivar (det gick tillslut, måste säga att mina skills på den punkten inte var särskilt bra). Sen fick vi kontakt med folk (?) från våran hemstad, först stod Jens för underhållningen och sen Vilda.

Lördag morgon, AJ säger jag bara - hade legat på något konstigt sätt under natten (försök få en som har sovit i en 120 säng sen hon var typ 9 att sova på världens mista luftmadrass och samt få henne att ligga kvar på den), nackspärr så in i @#%!?. Mysigt, tre underbara (skittråkiga) ispass stod på schemat, vi fick typ inte göra nånting nytt, det sög. På kvällen köpte mina medresenärer godis och jag nötter. De som har äran att titulera sig medresenär denna helg är Annis, Hanna och Sofie.

söndagens träningar visade sig inte vara mer lärorika än lördagens, och det var en måttligt besviken Mr. Staaaal som satte sig på bussen med en morotskaka, en smaksatt latte och en glad Annakaisa och åkte hem. I lule köpte vi thaimat och grisade ner halva tåget - vi vet iallafall hur man har kul.

Nu är jag trött och grinig och ska packa upp och sen lägga mig i sängen med datorn och kolla oc. GODKVÄLL


Kommentarer
Postat av: Jens

Alltid kul att stå till tjänst ;) pfft..

2008-09-22 @ 22:50:42
URL: http://jensroland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0