, 17/9

GRATTIS YLVA! Och grattis Ella och Rebecka också :) Jag tycker att alla fyller år nu, jag känner typ nästan tjugo stycken som fyller år i september, lustigt.

Igår när jag och Tiddis stod vid skåpen sa Tiddis; Jag drömde att jag var tillsammans med **** inatt.
Jag; Vilken ****?
Tiddis; **** ****
Jag; VA!? Det gjorde jag med!
Tiddis bröt ihop totalt och vi hamnade tillslut skrattande på golvet i korridoren. Det är så äckligt, att man drömmer om samma person, alltså precis samma sak om samma person - samma natt och allt! Jag och Tiddis bröt för övrigt också ihop på Naturkunskapen då hon hade ritat en kolt, jag ritade huvud på kolten och en ren (på sidan om människan), hon ritade en mördarpiska och sen ritade jag en bit Souvas - humor på hög nivå, I know, men vi dog - mitt i Saras (som vanligt alldeles mördande tråkiga) genomgång.
 
jag frågade min far för några dagar sen; Kan du ta hem block åt mig från jobbet? Och ja, han tog hem block, men det var väl kanske lite överdrivet med 20 stycken? Jaja, nu har jag block så att det räcker för hela min gymnasietid och lite till.

Nä, nu ska jag agera - jag spenderar på tog för mycket tid framför datorn. CIAO



bild på födelsedagsbarnet, från resan till Sölden (Österrrike) förra hösten :) <3

- och förresten, jag har icke brytit mitt löfte ännu, det är najs!

20.34
LIKE I CARE, snälla ta mig härifrån!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0