, 16/9

nu är jag frisk igen, eller jag tror att jag inte har feber och så har jag bara lite ont i halsen - de e najs. Inatt har jag drömt en massa helt sjuka saker, alltså jag vet inte ens hur jag ska berätta om dem, jag höll iallafall på att bli mosad under en typ 200 kilos man som jagade mig i sluet av drömmen och så var Sanne jätte ohjälpsam när jag höll på att jagas av två mordlystna mexikaner, hon sa att hon var tvungen att gå hem och sova och att jag kunde ringa imorgon ;trots att jag genom hela min dröm befunnit mig under dödshot var det en kul dröm, för allt gick som bra ändå ;).  

jag sitter här och räknar matte, min plan är att göra klart dagens planering så jag slipper gå på matten, då kommer jag sluta kl.12.55 och det är ju aldrig fel, jag kanske går på gymmet också :) vi börjar halv nio och jag ska inte komma en sekund försent, så nu måste jag börja agera. ciao


nu sitter jag och tiddis här och äter hamburgare som JAG har lagat, BARA JAG (internskämt).

vi tänkte fota dagens snyggaste bild, men min kamera samarbetade inte, såkandetgå. tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0