, 15/9

jag är sjuk, eller jag har feber och orkar inte vara i skolan - men vi har ändå ingenting viktigt idag. idag skulle jag och elin egentligen börja våran tyngdlyftningskarriär igen, men jag får vara moraliskt stöd åt henne istället, plus att jag missar isträningen - inte bra. nu ska jag baka scones eller nåt sånt ätbart. Puss

          
 de godaste sconesen jag någonsin ätit var inte de jag bakade idag, utan en mysig vintermorgon i gränsen, när Våfflan fortfarande fanns och Annika och Julle fortfarande bodde där. Julle bakade scones så goda att jag dog, det var iallafall det jag kommer ihåg - jag kanske var typ tio eller nåt. I våfflan har jag även blivit severad den godaste blåbärspajen ever! Nog om min mat, haha. 

Jag har fördrivit dagen med att ligga i min säng och kolla på oc, jag älskar oc! Jag ha kommit på att OC är bäst av alla serier, bäst! Jag ska beställa första säsongen idag, eftersom vi ändå ska beställa nya Metallica , fettnice :) Nu ska jag bara vänta på att Elli ska komma på besök. PUSSHEJS 


jag vill ha photoshop, varför är det så dyrt? på våran andra dator hade vi det förut men det har försvunnit, blaaah.

du är störd, hejdå

Kommentarer
Postat av: annakaisa

krya på dig <3

2008-09-15 @ 13:43:30
URL: http://annakaisafj.devote.se
Postat av: Sofia

HEJ

2008-09-15 @ 17:54:27
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0