, 14/9

snart ska jag på gymmet med gulleylva och sen ska vi umgås lite innan min träning, det e najs. Idag vaknade jag halv nio, sent för att vara mig! Men jag har rensat lite i min garderob och bäddat rent min säng, jag ska städa tills allting skiner i mitt rum idag! Äh, nu ska jag kila - annars kommer jag aldrig iväg. Puss!





[email protected] ;b


nu borde jag börja cykla till Lombia, men jag känner mig inte riktigt motiverad till det där med att cykla, jag kan inte säga nog många gånger hur mycket jag hatar det. Klockan är tjugo i, vi börjar om en halvtimme, dax att byta om. haha, ciao

på träningen gjorde vi bara steg, mina steg till programmet är klara (enligt mig, inte enligt ingela) och nu är det bara några veckor kvar innan första tävlingen - jag vet inte om det känns bra eller dåligt faktiskt. En pizza ligger i ungen och steker, idag har jag varit nyttig och hemmalagad pizza är ju inte så onyttigt (a) ;b sen har jag varit och tränat småttingar, Milan (Tiddis kusin) och dem. Nu ska jag springa till köket och kolla på pizan. hasta la vista , baby ;)

Kommentarer
Postat av: annakaisa

världens snyggaste bild.. naat :)

2008-09-14 @ 11:22:44
URL: http://annakaisafj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0