, 12/9

jag har blivit seg på att kliva upp ur sängen, vilket betyder att jag inte hinner med någonting på morgonen förutom att duscha och föna håret och det, jag tycker ju om att sitta och göra ingenting eller typ fixa massa saker. själva känslan att man är ensam uppe och hoppar är najs. Jag borde sluta säga NAJS till allting, men det är ju .. inte najs.. utan ett bra ord :)

planerna för helgen är väl inte många, men som vi alla vet är Petra och planer ingen bra kombination - så vi kör med planlösheten ett tag till. vi har iallafall läger, tre ispass imorgon och bara ett på söndag, jag tycker att vi borde ha två iallafall.

skynda till skolan



jag hatar mina föräldrar, de förstör bara för mig hela tiden - gaaaaah!


ignorera mitt tidigare hatiska inlägg, jag är på god fot med far och mor nu när de gav sig iväg till Gränsen. Puss på dom! Jag och Elli ska till Lotta och kolla att de lever därborta på Magnetitvägen, sen ska vi till någon affär och införskaffa onyttigheter. Nästa vecka och fram till Sundsvallscupen ska jag vara nyttig - kan ju inte ställa mig på isen och se ut som sveriges största flodhäst heller. Nej, skärpning Petris, skärpning. Nu ska jag äta nåt onyttigt som kan förhoppningsvis hittar i nåt skåp (måste ju ladda upp inför mina nyttighetsveckor ;b). Pusstjao

Kommentarer
Postat av: perström!

mina föräldrar förstör med :@! ;) haha

2008-09-12 @ 22:13:05
URL: http://heddaperstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0