, 11/9

Idag har jag hunnit med en massa saker, allt uton att städa mitt rum (vilket kanske var det som behövdes mest). Hjampis Olympics var inte direkt skitkul, men vi slipper skolan iallafall. Sen åkte jag och pappa till Gällivare, jag körde halva vägen, det gick skitbra förutom att jag har en liten förkärlek till att gasa - jag älskar fart ;) Tandläkarbesöket tog typ fem minuter, jag ska tillbaka för mitt sista besök på tandregleringen om ett år, känns nästan lite vemodigt - har som haft kontinuerliga besök där i ja.. hur många års tid som helst - men jag har snygga(re) tänder nu, det är najs! Sen bar det iväg till farmor för en ordentlig portion köttbullar och sen gasade vi hem så att jag skulle hinna till skräddaren. Jag kom inte ens sent, utan typ två minuter för tidigt (respekt), vi har typ ritat klart min dräkt och nu ska jag beställa tygprover till nästa vecka, ska ha typ blått och guld - det blir najs! ;) Efter det gick jag hem och sen åkte vi till Parkskolan där det var årsmöte med KBK. Det var jag, Elin, Hanna och Sanna som var där från Alpina, och vi satt längst bak och skrattade - pinsamt och oförskämt, men det gick inte att sluta. Särskilt inte när jag skulle visa var jag hade träningsvärk (insidan på låren) och pekade fel, eller när det helt plötsligt kom en Hula-Hula-Låta på min iPod. Jag hatar att jag inte kan hålla mig allvarlig.

Och jo, jag, Elin och CalleG är nu utsedda till KBK's .. ja, vad var det det hette? (hjälp mig). Vi ska iallafall ringa till folk innan nästa årsmöte och fråga om de vill sitta kvar i styrelsen - vilket värdefullt uppdrag, kräver skarp intelligens.

Efter mötet spatserade jag hemåt i sällskap med Calle,Calle och Sebbe - blev mycket gränsenprat, sånt borde vara förbjudet innan säsongen börjar, det är som att bjuda en nykter alkoholist på alkohol - inte alls bra. Sen gick boysen in till Gustafssons residens och jag fortsatte hemåt där jag har hällt i mig alldeles för varmt te och beställt mina tygprover.

Nu är det städning och sen sovning som gäller, ihelgen har vi läger här hemma och nästa helg blir det samandrag i Piteå för mig och Annis - myys!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0