, 10/9

fyfan vad jag är less på värme, less på blå himmel och less på gräs och blommor. hoppa över hösten och ge mig vinter, ge mig nittonde februari och gränsenpremiär, ge mig puder och ge mig mina skidor!


ikväll ska jag (föra andra gången) på den där kursen som man måste gå innan man får börja övningsköra, jag och pappa gick den förra vintern, men mamma ska gå den nu och jag måste tydligen gå den IGEN! det var det mest plågsamma jag någonsin gjort, eller det mest plågsamma som har varit mest onödigt - de säger ju bara helt självklara saker. jag blir så less. men jag tänker inte vara där länge, för jag ska träna - jag vet att jag låter som en trotsig femåring, men idag känner jag mig ovanligt mycket som en sådan. 

ihelgen kommer ylva hem, de e najs!



jag kom nyss från den där kursen, och jag håller med dig Lisette - den är hemsk, och detta är andra gången jag går den bara för att mamma skulle gå den, blä! I vanlig Lövberg Ståål-anda kom jag och mami insläntrande ungefär fem minuter efter alla andra, de som kommer sent är det fina folket (eller de som helt enkelt har en medfödd retardering när det gäller tidspassning). Upptäckte till min stora förvåning att Matti och Natta satt där med sina respektive - jag hade förväntat mig ett gäng nittiotvåor. Vi msp:are har en tendens att samlas på ett och samma ställe samtidigt, som förra veckan när i princip hela klassen lyckades vara på Safari samtidigt.

Nu sitter jag här med en kopp te, har äntligen lyckats lista ut vad för det der är jag häller i mig varje dag; Höstglöd. MUMS! Nu ska jag dricka färdigt mitt te och sen bege mig mot sängen, imorgon är det "Hjampis Olympics" om jag inte redan nämnt det, usch, jag ska dessutom till Gällivare med mina tänder och sen ska jag till hon sömmerskan och planera min dräkt och sen blir det KBK's årsmöte med Elin. Fullspäckat schema - as usual.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lisette

Ja visst är den där kursen hemsk! Jag satt där som ett litet barn och kunde verkligen inte sitta still, en riktig plåga!

2008-09-10 @ 17:56:53
URL: http://lisettelahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0