, you make me feel so good

jag är glad, glad, glad idag!

Det är snö, en tunt lager vitt guld på marken - som dessutom ligger kvar hela dagen! Alldeles alldeles unnderbart! Jag var ungefär lika mogen som en femåring när jag gick hem från skolan, när jag hade skiljts från svappistjejerna gick jag ett tag i stilla ro innan jag kom på att jag kunde sysselsätta mig med att springa (ta fart) och glida så långt det går. Det kan inte ha sett friskt ut, men jag är ju inte frisk heller. Eller är det kanske det jag är? Säkert.

Klassfotot kan ha blivit mycket fult, men det gör ju ingenting, det är bara ett foto som alla ska se. Fast ingen kollar ju på mig så jag slipper skämmas ;b

Nä, nu ska jag hitta på nånting annat. tjao



jag älskar vintern!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0